Link Kısaltalarak Para Kazanmak Yöntemleri

2

İnternetten kolay para kazanmayı herkes istiyor ve kazanmanın yollarını araştırıyor.Çağımızda internet çağı olduğundan bularda gayet normaldir.İnterneten para kazanmanın birçok yolu vardır bazıları çok zahmetlidir bazıları ise çok kolaydır.Ben bugün sizlere interneten nasıl para kazanırsınız buna bir örnek vericeğim.

(Bu göstericeğim örnekteki sitelerden hiçbir şekilde sponsorluk,ücret vb. şey alınmamıştır.)

Benim sizlere anlatıcağım örnek linklerinizi kısaltarak para kazanmak olucak.Biliyorum biraz saçma gelebilir,sizlere bunların işleyişiyle beraber anlatıcağım.İlk öncelikle link kısaltarak para kazandıran birçok site bulunmakta gerek yabancı gerek Türk siteleri bulunmakta.Ben sizlere bir Türk sitesi olan www.pnd.tl sitesinden bahsediceğim.

İlk öncellikle pnd.tl sitesine üye olmanız gerekiyor.Üye olmak çok kolay bir adet e posta ve şifreyle kolaylıkla üyle olabilirsiniz.Üye olduktan sonra herhangi bir linkinizi kısaltmanız gerekiyor.(örneğin www.bilgegeeyik.blogspot.com gibi) bu linki kısaltıktan sonra sizlere https://www.pnd.tl/Wv5T bu şekilde link vericektir.Bu linki arkadaşlarınıza veya sosyal medya hesaplarınızda paylaşarak para kazanmaya başlıyıcaksınız.Her bir kişi size tıkladığında gösterim ve reklam parası alıcaksınız.Paranız en az 15 TL olduktan sonra ücretinizi çekebiliyorsunuz.Site neden bize para göndercek diyor iseniz her tıklayan kişinin önüne reklam geliyor bu reklamlardan site para kazanıyor kazancının bir kısmını ise sizlere gönderiyor sitenin işleyişi kısaca böyle.
Tags

Yorum Gönder

2Yorumlar
* Lütfen Burada Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.
  1. Bilgilendirme için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. Bir ara denemiştim de becerememiştim az veriyordu diye hatırlıyorum

    YanıtlaSil
Yorum Gönder

#buttons=(Kabul Et !) #days=(20)

Web sitemiz, deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Daha Fazla Bilgi
Kabul Et !
Başa Dön