Kıyıda Köşede Kalmış Müzik&Şarkı Önerileri

4
Birçok kişi müziğin kalitelisini bulmak istiyor.Ama günümüzde kaliteli müzik yapanların sayısı oldukça az durumda.Şu anki müzik dünyası tamamen şow amacıyla müzik yapıyor.Fark etmişsinizdir ki çoğu yeni sanatçının müziği bir anda patlıyor ve kısa süre içerisinde unutuluyor.Ama bazı saanatçılar vardırki her zaman patlamasa ama hep akılda kalır.

(Listede Yabancı şarkıda Türkçe şarkıda bulunmaktadır)


1. Wrapped up in Silence


2. Erdem Ergün - Zaman


3. Can Bonomo - Kara



4. Zak Abel - Still Want UUU



5. Kerem Sarı - Kendime Kısa Bi Not



Kıyıda köşede kalmış şarkıları derlemeye çalıştım.Umarım listeyi beğenmişsinizdir,bu yür şrakılıarı bulmak oldukça zor ve seçmekte zor bu yüzden biraz az oldu.Blogumda sağ altarafta haftanın Müziği&Şarkısı şeklinde her hafta yeni bir müzik veya şarkı belirliyorum oralarda göz atarsanız sevinirim :)

Tags

Yorum Gönder

4Yorumlar
* Lütfen Burada Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.
  1. Paylaşım seçtiğin başlıklar harika teşekkür ederim. Keyifli zaman geçirmek için böyle müzik şiir okumak gerekiyor buda bloglarla hallediyorum.

    YanıtlaSil
  2. Seçtiğin şarkılar çok güzel gece blog yazarken dinlemek için

    YanıtlaSil
  3. Blogdan çıkmadan youtubeden bayagı bir şarkı dinledim teşekkür ederim
    www.tolum.site

    YanıtlaSil
  4. liste güzel çok beğendim ^_^

    YanıtlaSil
Yorum Gönder

#buttons=(Kabul Et !) #days=(20)

Web sitemiz, deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Daha Fazla Bilgi
Kabul Et !
Başa Dön