İsbufikirbu Gelen -MİM

1

MİM'in ne demek olduğunu öğrenmem zaman aldı biraz,öğrendikten sonra paylaşmaya karar verdim.İsbufikirbu sağolsun bu güzel MİM'e benide dahil etmiş.Sorulara içtenlikle cevap vermeye çalıştım.

Sorular

- Negatif olayları pozitif açılımlarla yorumlayıp olumlama yapmayı sever misiniz ? Evetse neden, hayırsa neden ? 

Severim.Her negatif şeyi pozitif açılımlarla yorumlamak olmaz tabiki ama.Belli bir negatif olayı pozitif bir şekilde yorumlamaya çalışırım.Hayat çok pozitif şeylerle dolu ):

-İnsanları sınıflandırma eğilimi hakkında neler düşünürsünüz ?

İnsanlar sınıflandırılmamalı tabikide.Hindistandaki gibi İşçiler>Tüccarlar>Askerler>Din Adamları gibi bir sınıflandırma yapıyolar bence bu çok saçma.Çünkü Din Adamlarıda insan İşçilerde insan.

-Sizce herkes birbirine benzeseydi nasıl bir dünyada yaşardık ?

Berbat bişey olurdu galiba.Çünkü hem huy olarak hem görsel açıdan cidden çok kötü olurdu,bir süreden sonra insanın pisikolojisi bile bozulabilirdi.Sırf birbirimize benzediğimiz için haklarımız dahi yenilebilirdi

-Doğum ve ölüm hakkındaki düşünceleriniz nelerdir ?

İnsani ihtiyaç olarak görüyorum ben şahsen.Örneğin bir bebek doğar o bebek yaşamını tamamladıktan sonra insani bir ihtiyacı olan ölümü tadar.

-Karakterinizi bir hayvana benzetecek olsanız ne olurdunuz ? Neden ?

Geyik olurdu tabikide.Nedeni ise geyikler çok asildirler,sesizdirler,nerde nasıl davranıcaklarını bilirler.Şahsen bu özelliklerin kendimdede olduğunu düşünüyorum.Saymadığım birçok özellik daha var ama en önemlileri bunlar.

-Bir yazarla (Ölmüş ya da yaşayan olabilir) bir hafta sonu geçirme hakkınız olsa kiminle olmak isterdiniz ?

Reşat Nuri Güntekin olurdu.Severek okuduğum bir yazardır kendisi,ona sorucak birçok sorum olurdu.

-Yaşamınız bir sinema filmi haline gelse, ismi ne olurdu ? Neden ?

The Truman Show olurdu.Açıkçası bende yaşantımın bir kurgu olduğunu düşünüyorum.
Tags

Yorum Gönder

1Yorumlar
* Lütfen Burada Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.
  1. Davetime katılıp mim hazırladığınız için teşekkür ederim. Geyikleri noel babadan biliyorum onun dışında bilgim yoktu. Zaten Jim'i seviyorum The Truman Show'u da izleme listeme aldım.

    YanıtlaSil
Yorum Gönder

#buttons=(Kabul Et !) #days=(20)

Web sitemiz, deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Daha Fazla Bilgi
Kabul Et !
Başa Dön